Thursday, December 24, 2009

I am back



Back from Bangkok
This time our trip is quite special
we stayed there for 6 days
Apart from 2 days with guide
the rest of the day we were on our own
So our trip gave us a different type of experience

Bangkok is a modern city
with many large crowds, cars and buildings
The atmosphere there was dry and hot
Most of the Bangkok people appear to be cool
I later found that they are actually warm and friendly

We've snapped a few hundred photos
I need some time to sort them out
If I'm not lazy you will get to see the photos very soon ^^

从曼谷回来了
这次的旅程很特别
我们去了六天
除了有两天有请导游之外
其余的都是自已走
所以跟一些旅游会有有不同的体验

曼谷
很繁忙的都市
人多车多建筑物多
气候很干很炎热
但是曼谷人大都很冷漠
可是后来发现他们的冷漠是装的
其实他们内心都是热情的

我带回了几百张照片
要花时间整理
看啦
如果我不懒惰的话
你们很快就会有得看了


BKKBKKBKKBKKBKKBBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKKBKK

5 comments:

Jocelyn Jshin said...

welcum back!
期待你得下一篇~
话说我没有去过bangkok呢~好想去~

Yen Wei said...

我只去过pattya.
bangkok我只去过他的机场XD
期待你的照片哦[:

7号街隐士 said...

欢迎你回来!
明天轮到我出国了^^

p/s: MerryXmas!

XiaoGao said...

a few... hundred photos? lol =.=

蕴艾 said...

欢迎回来,希望能看到很多照片哦。^^