Tuesday, November 18, 2008

~Answer of Cute's 3logger Adward~










1.each blogger must post this rules
2. each blogger starts with ten random facts/habits about themselves
3. blogger that are tagged need write about their own blog their ten things and post these rules . you need to choose ten people to get tagged and list their names .
4. don`t forget to leave them comment telling them they've been tagged and to read your blog .


半生熟的十大特色
1.好抱打不平,有侠女风范
2.典型的狮子座,爱当主角
3.超级喜新厌旧
4.Money Face $$ 
5.爱争宠
6.爱出名但又懒惰付出
7.小气
8.有一点点多才多艺(天生的)
9.很可爱一下(装的)
10.不虚伪,不娇柔做作(真的)

BLOG的特色
我暂时还没看到特色~应该由blog友去鉴定

Yay! 终于得奖了!
为了这个奖我豁出去了~
把自己的优点(好像没有哦)缺点全盘托出…
此奖得来不易呀!
在这里要衷心地谢谢不二坏,他是第一个看得起我的颁奖贵人.(只是我一直拖着没去领奖)
还有就是Mei Wan, 如果不是她再次颁这个奖给我,我几乎忘了我有这个奖~

飞吻!送给你们两个 ~~mUACks!!

本人交游不广,人缘欠佳,所以唯有把奖送给那些有Follow我的blog的人。

16 comments:

秋天 said...

沙发~!!

秋天 said...

哈哈~!!!
你的飞吻我收到了~~~
很甜哦~
哈哈。。
可爱的女孩给我的飞吻特别甜~~
哇咔咔。。。
恭喜你哦~~

〤Ecl!5oNz™〤 said...

呵呵...
已经做了这个tag...
好可惜啊...
不然我也有飞吻的... XD
hmmm...
听说狮子座非常好胜呢?
你觉得呢? :P

不二坏 said...

哈哈....收到了...但我不想被你的追求者打啊...
静静就好咯...哈哈...
你太谦了...加油哦...

xiao E said...

嘻嘻~~

很多人获得这个奖~~

你很可爱哦~~

实至名归~~

Kishia Mae said...

谢谢哦~
你的blog也是!
谢谢噢~
恭喜恭喜!
加油^^

♥Shasha Chin♥ said...

mei wan, 很sweet咧,嘻嘻~

〤ecl!5onz™〤, 你看我的样子像吗? 嘻嘻~

不二坏~是咯是咯~静静就好..嘘!

西瓜,欢迎欢迎~请进来坐。。

Kishia^^, 你好久没有来了,想念死了!

〤Ecl!5oNz™〤 said...

有像... :P

FelixFoo said...

啊~甜甜的~

可惜我不能收...T^T

Man Ching said...

你好可爱哦!
你好!
我也是狮子座的!
很高兴认识你!

Jonathan said...

can we make frenz?
http://paradise630.blogspot.com

♥Shasha Chin♥ said...

〤ecl!5onz™〤, 嘻,你会看面相的咩?算命的啊你?^.<

少爷仔, 看我的十大特色多点了解我...别对飞吻想入非非(~~ . ~~)

Kishia^^, 哈, 你得奖后兴奋得有点语无轮次了啦!

man ching~欢迎光临! 你也一样可爱呀!

Hi Johnhoon~ i think i hv to refer to my mum first......
Lol~nice to meet you^^

joshuatly said...

congratz oh! See usu female bloggers are more popular... and then plus you so cute and beautiful. like me nobody will come and read my blog de... xD (not say nobody lah, just few only)
and do you know how many people read your blog everyday?

♥Shasha Chin♥ said...

Joshua, dun be so hamble lar..i noe yr blog always full untill BIG JAM one...

joshuatly said...

@半生熟
where got... that 1 is they all come for SPM and STPM tips... that one themed blog are usu like that.
you see my personal blog... see the number of comment is enough.
later after my exam if im free i will tell you something that you can make your better and more complete. haha
Too bad. im lazy to type chinese... it take me years to complete one sentences...xD

*梦 星 之 夜*Twilight Dream said...

对 不 起 噢, 我 想delete 我 的blog 了, 因 为 我 的blog 一 直 出 现 问 题。 嘻 嘻! 但 是 我 会 再 开, 再 跟 你 说 吧!sylvia